BENVINGUDA

L'AMPA

Us donem la més cordial benvinguda i us oferim la nostra Associació com a lloc de trobada, intercanvi, debat i sobretot de treball per tal que l'educació dels nostres fills/filles sigui de qualitat. Estem convençuts que la unió fa la força i que compartir ens servirà per ajudar-los.

Volem promoure l'associacionisme dels pares i mares dels alumnes del centre en l'àmbit social, cultural, així com col·laborar amb l'equip docent per garantir la bona qualitat de la formació educativa dels alumnes. Des de l’AMPA participem en la gestió del centre mitjançant els representants al Consell Escolar del Centre i el contacte directe i fluid amb la direcció del centre.

Ens encarreguem de l’organització de les activitats extra escolars i les festes assenyalades, participant en els actes culturals i lúdics, organitzats pel centre. També fem aportacions econòmiques a l’escola per tirar endavant projectes com el de reutilització de llibres de text.

Però el més important és la implicació dels pares. Tots els pares i mares tenim coses per aportar i coses per aprendre.

APOSTEM PER UNA ESCOLA PÚBLICA DE QUALITAT



divendres, 20 de setembre del 2019

INSCRIPCIONS I AJUTS ECONÒMICS A LES EXTRAESCOLARS

Famílies, a continuació us facilitem el calendari a seguir per fer les inscripcions a les activitats extraescolars i solicitar els ajuts econòmics del ajuntament.


INSCRIPCIONS ACTIVITATS EXTRAESCOLARS:


El dia 27 de setembre al mati al blog de l'Ampa hi haurà un enllaç a la plataforma AFAGEST, aquesta plataforma ens permetrà registrar-nos als pares com a socis de l'Ampa i tutors dels nostres fills/es i registrar-los com persones vinculades. Un cop registrats ja podrem triar les extraescolars a les que volem inscriure els vostres fills.

Nomes caldrà registrar-nos un cop. Els propers cursos ja podrem fer inscripcions sense registrar-nos, ja que tindrem el usuari creat, per això caldrà recordar el usuari i contrasenya d'accés a AFAGEST que creeu, ja que servirà per futures inscripcions, modificació de dades, canvis d'activitats, baixes,...


Per fer les inscripcions tindreu els dies 27-28-29 i 30 de setembre i 1 d'octubre per aquelles activitats que comencin el mateix 1 d'octubre.

Juntament amb l'enllaç es penjarà un document amb els passos un a un a seguir per fer el registre i la posterior inscripció, a més a més a l' accedir a la plataforma tindreu accés a un tutorial visualitzat.

Tot i això qualsevol dubte podeu contactar amb la Ainhoa la coordinadora d'extraescolars en qualsevol moment al número 680379626 o presencialment divendres 27 i dilluns 30 de 16:30 a 19:00. Aquelles famílies que no podeu fer-ho o que tingueu dificultats no dubteu en venir i fer-ho juntament amb l'Ainhoa.



PRE RESERVA DE PLACES


Com que sabem que hi ha famílies preocupades per les places a les activitats que volen realitzar, durant aquest dies, via mail farem una pre reserva de places per intentar garantir que tothom tindrà accés a les extraescolars que volen.Com fem aquesta pre reserva?


Per fer la pre reserva de plaça caldrà enviar un mail a extraescolarsescolabacderoda@gmail.com indicant en l' assumpte reserva plaça. El contingut del mail ha de ser el nom de l' infant, el curs que està fent, l'escola de la que provè sinó és del Bac de Roda (recordem que sempre tindran prioritat les famílies de l'escola) i les activitats a les que volen inscriure's. No cal fer un mail per infant, amb un per família on surtin tots els infant ja hi ha prou.


El fer la pre reserva no implica no haver de fer la inscripció, caldrà accedir a AFAGEST en les dates marcades i fer la inscripció definitiva.


AJUTS ECONÒMICS A LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS.

Com ja fa uns anys l'Ajuntament de Barcelona dòna l'opció de demanar un ajut econòmic per una activitat esportiva a aquelles famílies que compleixin els requisits.
Aquests són:

- Infants que estiguin cursant de 1r de primària a batxillerat (educació infantil P3, P4 i P5 no poden solicitar-la)

- Requisits econòmics: no superar els 9.000 euros per membre de la unitat familiar

- L'infant i el pare/mare/tutor sol·licitants  han d'estar empadronats junts a Barcelona


L'ajut atorgat cobrirà els mesos d'octubre a juny i per tant cal fer la inscripció de l'activitat al més d'octubre. Inicialment i fins la resolució de la sol·licitud  l'activitat serà facturada amb el cost normal. Un cop arribi la resolució l'import serà ajustat i en els casos que calgui es farà el retorn pertinent.


Per tramitar els ajuts caldrà venir  presencialment a l'escola :

DILLUNS 23 DE 17:00 A 19:00

DIMECRES 25 DE 17:00 A 18:30

DIJOUS 26 DE 17:00 A 19:00

DIMARTS 1 DE 17:00 A 18:30

DIMECRES 2 DE 17:00 A 19:00

DIJOUS 3 DE 17:00 A 19:00

DIVENDRES 4 DE 17:00 A 19:00

DILLUNS 7 DE 17:00 A 18:00

DIMARTS 8 DE 17:00 A 18:30

DIMECRES 9 DE 17:00 A 18:30

DIJOUS 10 DE 17:00 A 19:00

Recordeu que heu d'omplir el formulari a l'escola i deixar-ne una còpia ben omplerta i signada (no pot marxar a casa) sinó no serà vàlid i posteriorment i abans del dia 11 d'octubre cal portar els formularis que us donaran omplert i segellats juntament amb la documentació recarida al OAC del districte (cal demana  cita prèvia).

Si algú no pot passar en l'horari marcat per l'escola que es posi en contacte amb l'Ainhoa i buscaran una solució.

Qualsevol dubte podeu consultar a l'Ainhoa de dilluns a divendres de 16:30 a 18:30, al telèfon 680379626 (preferiblement per whatsapp) o al mail de les extraescolars extraescolarsescolabacderoda@gmail.com