BENVINGUDA

L'AMPA

Us donem la més cordial benvinguda i us oferim la nostra Associació com a lloc de trobada, intercanvi, debat i sobretot de treball per tal que l'educació dels nostres fills/filles sigui de qualitat. Estem convençuts que la unió fa la força i que compartir ens servirà per ajudar-los.

Volem promoure l'associacionisme dels pares i mares dels alumnes del centre en l'àmbit social, cultural, així com col·laborar amb l'equip docent per garantir la bona qualitat de la formació educativa dels alumnes. Des de l’AMPA participem en la gestió del centre mitjançant els representants al Consell Escolar del Centre i el contacte directe i fluid amb la direcció del centre.

Ens encarreguem de l’organització de les activitats extra escolars i les festes assenyalades, participant en els actes culturals i lúdics, organitzats pel centre. També fem aportacions econòmiques a l’escola per tirar endavant projectes com el de reutilització de llibres de text.

Però el més important és la implicació dels pares. Tots els pares i mares tenim coses per aportar i coses per aprendre.

APOSTEM PER UNA ESCOLA PÚBLICA DE QUALITAT



dissabte, 14 de novembre del 2009

CAMPANYA POSA´T LA GORRA 2009


Aquest any des de l'AMPA ens hem volgut adherir a la campanya "POSA'T LA GORRA"

"Posa´t la gorra" és una festa infantil que l'Associació de nens amb Càncer (AFANOC) organitza cada any amb el propòsit de sensibilitzar i donar a conèixer a la societat l' existència del càncer infantil, amb l'objectiu de normalitzar la malaltia.

Cada any es celebra una festa al zoo de Barcelona. Aquest any serà el dia 19 de Desembre.Per poder accedir s'ha de portar la gorra com a símbol de solidaritat.

Quin és el preu de la gorra?
El preu de la gorra és de 4 euros i permet entrar a la megafesta gratuitament a tots els nens que tinguin entre 3 i 17 anys. Els adults que portin la gorra tenen un 50% de descompte a l'entrada del Zoo.

RESERVA LA TEVA GORRA A L'ESCOLA A PARTIR DEL 23 DE NOVEMBRE!!
Estarem fins el divendres 27 , totes les tardes a partir de les 5 a la consergeria.